joi, 25 februarie 2010

Iertand ce este de neiertat

vorbind la nivel omenesc sa ierti .. este foarte greu ... sa ierti ce este de neiertat este absolut imposibil ... nu poti ierta nici macar persoanele pe care le iubesti (sau pe cele pe care crezi ca le iubesti sau vrei sa le iubesti) ... sa nu mai vorbim de cele pe care nu le agreezi .
Ceea ce nu stiu multi oameni este faptul ca neiertand pe altii se incarca pe ei insisi - se tin de lagti de amintiri , sentimente , care nu sunt tocmai palacute - ... deci ca sa fi liber trebuie sa ierti! si nu oricum .. ci pe deplin ...
Nu poti ierta daca nu constientizezi iertarea de care ai avut tu parte si pretul suprem platit pentru viata ta , pentru iertarea pacatelor tale , pentru tot ce esti tu azi .
Chiar azi o persoana de la care nu m-am asteptat ... spre surprinderea , dezamagirea , suferinta pana la urma si durerea mea ... mi-a spus urmatoarele cuvinte : "Ti-am iertat multe !" ...
vezi tu draga cititorule asta inseamna neiertare , nu cred ca persoana (de fapt sunt sigura) m-a iertat vreodata ...
si sa iti aduci aminte tot timpul si sa reprosezi nu iti face bine nici tie nici celuilalt/celeilalte.
Pe cine ti legat de tine ? ... nu ai vrea sa ii dai drumul ?
daca ai sti macar cat e de bine sa fi LIBEERRR!


-mai multe despre iertare gasiti pe blogul prietenei mele la sectiunea meditatii http://rascumparativremea.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu